نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9014
-
الف
+

«اسکی باز» امشب در سینما آی فیلم

فلم سینمایی «اسکی باز» در برنامه امشب سینما آی فیلم بررسی می شود.

فلم سینمایی «اسکی باز» سوژه امشب  برنامه «سینما آی فیلم» است.

به گزارش آی فیلم 2،  فلم سینمایی «اسکی باز» به کارگردانی «فریدون نجفی» نگاهی انسانی و عاطفی به زندگی کودکان و نوجوانان دارد و به نقد چالش‌های اجتماعی و تربیتی در این زمینه می‌پردازد.

امیررضا فرامرزی، آوا دارویت، رضا موری، حبییب تاجمیری، سید شهاب الدین طباطبایی، مژگان امیدی، مژگان محمودیان، غلامشاه قنبری، الهه صالحى، منور رشیدی، حدیث نجفی، علی امانی، آهو حبیبی، راضیه و مرضیه محمد حسینی بازیگران اصلی این فلم سینمایی هستند.

اسکی باز با دریافت 7 جایزه زرین در 2 بخش بین‌الملل و سینمای ایران، بهترین فلم سی امین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان شد.

این فلم همچنان تاکنون در سى و هشتمين جشنواره بين المللى فلم كمبريج انگلستان، جشنواره يونيورسال جهانى كودك تركيه، جشنواره بين المللى فلم ایرلند، بیست یکمین جشنواره بین المللی فلم المپیا یونان، جشنواره بین المللی فلم بیروت و جشنواره فلمهای ایرانی لندن به نمایش درآمده است.

«سینما آی‌فیلم» برنامه ای جدید از کانال تلویزیونی آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازنده گان آن آشنا شوند و ترغیب به دیدن فلم در سینما شوند.

این برنامه جمعه ها ساعت ۱۹:۴۵ (تهران) - ۲۰:۴۵ (کابل) - ۲۱:۱۵ (دوشنبه تاجیکستان) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

شما بیننده گان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس fa2.ifilmtv.com قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

وای فوق العادس این فیلم امیررضا عالی بازی میکنه واقعا بهترینه امیدوارم همیشه بدرخشه من ی دخترم و آرزوم اینه ی باراز نزدیک ببینمش

انیسه

عاشقتم